Cea mai mare problemă pe care Samsung și Google vor s-o rezolve cu telefoanele lor

de: Ozana Mazilu
23 03. 2021

Puțini dintre noi schimbăm marca de telefoane cu regularitate în mod obișnuit, nu-i așa? Te implici într-un ecosistem sau altul și – pe Android – cu un anumit brand cu acel sistem de operare.

Realizat de piața de telefonie SellCell, a fost făcut un sondaj pe 5 mii de oameni, ce a emis rezultate interesante. Unii s-ar putea concentra asupra celor mai evidente caracteristici. Loialitatea brandului al proprietarilor Apple a crescut la un record de 92%. Între timp, loialitatea deținătorilor Samsung a scăzut cu 11,7%, pentru a atinge 74%.

Dacă mai mult de un sfert dintre clienți caută să cumpere un telefon al altei mărci, poate ai o problemă. Poate fi doar o problemă de imagine. Cumva, Samsung a fost o atingere nefocalizată în ultimii ani.

Android vs. Apple în ceea ce privește securitatea

Telefoanele vin, primesc ceva publicitate și par să se îndepărteze fără să surprindă prea multe. Între timp, strategia de produs agresivă a Apple cu iPhone-urile sale a adus schimbări tangibile de design și un nivel ușor nerezonabil de loialitate. 53% dintre acești “dezertori” Samsung au recunoscut că, atunci când își vor schimba telefonul, vor trece la un iPhone.

Acest lucru fie sugerează că este mult mai ușor să treci de la un telefon Samsung la un iPhone decât invers, sau că Apple a făcut destul de multe lucruri bune, în timp ce Samsung, nu. Sau amândouă. Cu siguranță sugerează că gama Galaxy nu îi face pe toți fericiți.

Să ne concentrăm pe unul dintre acele lucruri pe care Apple le-a făcut bine. Cel mai important motiv pentru care au trecut utilizatorii Samsung la un alt brand nu a fost că telefoanele lor sunt defecte sau că s-au plictisit de ele. În schimb, au indicat celălalt brand ca oferind „o protecție mai bună a confidențialității”.

Și, până la urmă, ce companie a păstrat cel mai mult intimitatea în sânul său, dacă nu Apple?

Dacă Samsung ar trebui să fie îngrijorat de telefoanele sale, gândește-te la Google și Pixels. Samsung ar fi putut pierde 11,7 puncte de loialitate, dar Pixel a pierdut 18,8, conform ZDNet.

Acum, 35% dintre proprietarii Pixel spun că pleacă în altă parte. Totuși, ar trebui să fim întotdeauna cel puțin puțin sceptici cu privire la sondaje și mai ales la ceea ce spun oamenii în ele. Doar că nu putem ignora faptul că 89% dintre adolescenți spun că următorul lor telefon va fi un iPhone.